De Birdy blouse

Door de 2 creaties van Liesellove te zien, kreeg ik ook zin om een Birdy blouse te maken. En ik had er hét perfecte stofje voor, dat ik bemachtigde via een groepsaankoop bij Petit Pan.


Stof Petit Pan - Sioux noir








Ik ging aan de slag met de tutorial van Mama Saartje.

Eens de schouder- en zijnaden aan elkaar gestikt, bleek deze versie toch een beetje te groot, dus deed ik er nog aan elke kant 2 cm af.
Ik naaide ook mijn label voor het eerst in de zijnaad van een eigen kledingstuk.


Ik droeg de blouse vandaag voor de eerste keer en betrapte me dikwijls voor de spiegel. Ben helemaal verliefd op dit stofje, maar twijfelde nog een beetje of deze blouse wel flatterend is.

Maar na het zien van de foto's (die mijn mama nam), zag ik dat het wel goed was.




  

















 

Dit wordt ongetwijfeld één van mijn favoriete kledingstukken.  En er volgen er zeker nog, dat staat vast!

Tot binnenkort!

Magnifieka 


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!