Vliegtuigjes... ✈️

Ik zag ze overal verschijnen...
Die prachtige kaptruien van SVDHZ!

Zo wilde ik ook wel eentje uitproberen voor Kas. Maar ik had het boek niet.

Toen ik in mijn magazines begon te bladeren, op zoek naar het juiste patroon, kwam ik zo'n trui tegen in de Ottobre 6/2014.

Ik bestelde leuke stof bij Liesellove, met vliegtuigjes. Toevallig is dat nu net het nieuwe woordje van mijn zoontje!
Het bijpassende gestreept tricootje vond ik op het Stoffenspektakel in Antwerpen. 

Eens het truitje helemaal af was, glunderde ik van trots. Mijn eerste kaptrui was perfect!



Ook mijn zoontje vond hem geweldig! Al was een goede foto nemen niet zo eenvoudig! Stilzitten is niet echt zijn sterkste punt.
Ik wil de foto's toch met jullie delen...





Een volgende kaptrui ga ik wel in sweaterstof maken, in plaats van een tricot. De trui is nu niet echt heel dik. Maar wel Oh zo cute!! 😉 

Tot binnenkort! 

Magnifieka
 

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!