Geen roze lakens meer...

Toen ik voor de zoveelste keer nieuwe lakens ging leggen op het bedje van mijn zoontje, kreeg ik ineens een idee!

Mijn kereltje moest slapen onder ofwel kleurloze beige lakens oftewel roze lakens van de zus. Ik had nog geen stoere jongenslakens in huis gehaald.
Daar zou ik snel verandering in brengen!

Ik had vorige zomer 2 jongensstofjes gekocht van Dapper, op het Stoffencircus in Antwerpen, waar ik eigenlijk nog maar weinig tot niets mee gedaan had.

Ik maakte wel al een leuk Dalton broekje voor hem, in dit leuke stofje. Die draagt hij trouwens nóg altijd.
Ik combineerde beide stofjes en was blij met het resultaat. Voor de achterkant verbruikte ik wat restjes, want een hele grote lap effen katoen, had ik niet liggen.






Kas was er enorm blij mee. 'Auto' zei hij altijd maar terwijl hij naar zijn lakentje wees... Heerlijk, zo schattig!

Ik maakte ook nog een tweede laken. Daarvoor bracht ik 2 weken geleden een prachtig stofje mee van het Stoffenspektakel in Leuven.
De achterkant mocht deze keer me een print, vond ik, dus ik combineerde met Soft Cactus, Puzzled Milly en Wicky Pickes. Ik had niet genoeg Puzzled Milly, daarom combineerde ik met een strook. Ik vind het wel heel leuk uitgevallen!


Sweet dreams, mijn kleine man!!

Magnifieka

 

Follow Me on Pinterest


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!