Julia always wins!

Op het stoffenspektakel in Leuven kocht ik een geel tricot stofje met felgekleurde stippen.
Mijn eerste gedacht was, ik maak er een leuk kleedje mee voor Fien. Maar ik zag het niet... Dus ging ik op zoek naar een andere bestemming.

In mei zou ik een weekend weg gaan met vriendinnen, we trokken naar Amsterdam. In mijn koffertje zat een Julia, in dit geel gestippelde stofje. Beetje gedurfd, vond ik. Een beetje bozo the clown misschien?

Fien was er in elk geval weg van! "Ik wil ook zo'n gekke gele trui, mama!", klonk het al snel. Dus enkele weken na mijn weekend, knipte ik de Julia voor Fien.
En daar stopte het, wekenlang... Hij bleef liggen, andere projecten gingen voor. Tot zondag!

Zondag maakte ik hem af, tijdens de middagdut. Waar die al niet goed voor is. Ja, nu aan het begin van het nieuwe schooljaar, doet ook Fien weer terug een middagdutje. 

Het ging vlot, was ook niet de eerste Julia die ik maakte. Fien heeft er enkele mogen verslijten. (1, 2, 3, 4
Ze is er zelf helemaal gek op!

Ik koos weer voor een openvallend kraagje, net zoals bij mijn 'bozo the clown'. En gaf haar ook weer een buidelzak, zoals nummer 2 die ik eerder al maakte.

Ze was super blij!! Julia always wins!!











Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!