Instant crush: Dolores and me!

Dat de zomer er zit aan te komen, daar valt niet over te discussiëren. Ook al is het niet meer zo warm als 2 weken geleden, echt koud is het ook niet meer.

Dat betekent voor mij dat het weer bijna tijd is voor rokken en kleedjes en blote benen!

Hoog tijd dus om wat rokken bij te maken...

Dolores van La Maison Victor stond al een hele tijd op mijn to-sew-lijstje, dus ging ik eindelijk aan de slag.


Ik scoorde bij Madeline de stoffenmadam een 1m80 van de prachtige viscose crepe Summer Breeze. Ik had hem al 1 keer aan mijn neus voorbij laten gaan maar de 2e keer was ik snel genoeg!

De rok zat verrassend snel in elkaar, dus dat zat mee. 😊 Altijd leuk als je snel resultaat hebt!


Even was er toch wat stress voor de knoopsgaten, maar dat was niet nodig. Ze gingen allemaal perfect, wat ook een "first" was.

Ik zocht én vond bij Veritas de perfecte knoopjes en klaar was Kees! 

Ondertussen werd hij al verschillende keren gedragen en wat een succes! Hij is super luchtig, comfortabel en zoooooo leuk om te dragen!

Instant crush! 😍





Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!