Een Charlie voor zijn verjaardag...

Kapitein Kas werd 11 augustus 2 jaar! 
Zijn feestje was zaterdag en daar had hij natuurlijk een nieuwe outfit voor nodig.

Ik vond een hele mooie stof in Kapellen, met oldtimers op. De stof noemt Vintage Vehicle van Poppy. Die zou perfect zijn voor een Charlie van Zonen09.
Ik knipte ook nog een Jacob (eveneens Zonen09) in grijze jeans, maar die bleef geknipt liggen door het (toen aanhoudende) zomerweer.

Ik gebruikte voor Charlie de turorial voor de zomerversie, zodat hij iets minder dik en warm zou zijn.
Dat lukte prima. En hij zag er goed uit!

Het blijft toch echt een top patroon, die Charlie. Hier blijven er zeker nog volgen.
Nu de Jacob nog afkrijgen... 

Door het geplande feestje dit weekend, hebben we geen tijd gehad voor een deftige fotoshoot. Dus jullie zullen het moeten doen met enkele feestfoto's.



'Walk the plank', op het piratenfeest...
 

Mondje vol, wat een lekkere piraten cake pop.


Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3