Als het zelfvertrouwen even een deuk krijgt: Harley top

De titel spreekt voor zich, denk ik. Ik had nood aan een goedpassend, comfortabel en gemakkelijk-zittend kledingstuk, als troost!

Ik ben al een paar dagen op zoek naar een nieuwe broek. De broeken die in mijn kast liggen, lijken allemaal net iets te strak te zitten. En dat voelt niet echt comfortabel, dus ging ik op zoek. Ik spendeerde mijn middagpauze op dinsdag, mijn woensdagnamiddag met de dochter en mijn donderdagnamiddag me-time eraan! En vond niks!
Allemaal skinny en te spannende broeken, zoals ik er hier voldoende in huis heb...

Mijn zelfvertrouwen kreeg hierdoor toch even een enorme deuk!
Toen manlief gisterenavond naar de training vertrok en ik de kindjes in bed gelegd had, begon ik aan mijn troostoffensief.
Ik wou iets snel, makkelijk en helemaal voor mezelf en dat werd een Harley top van La Maison Victor (editie jan-feb 15). Ik zag al veel versie passeren, ook bij collega's op het werk. En vind het patroon top!
Zo wilde ik ook eentje!

Ik gebruikte een stofje van Lillestoff, dat ik scoorde via een groepsaankoop!

En voila, hier is hij. En hij zit heerlijk!


Ondertussen ging ik vanmorgen opnieuw op broekenjacht en vond een topexemplaar!

Zelfvertrouwenboost: double check!

Follow Me on Pinterest


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!