Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Het is weer zo ver, de nieuwe editie van Fibre Mood is uit!
En voor die gelegenheid besloot ik nog eens een blogpost te schrijven...
Net iets meer dan een jaar geleden, postte ik een laatste blogbericht. Waarom, tijd te kort, geen goede foto's van elk werkstuk, minder goesting,... Een beetje vanalles.
Maar goed, we proberen opnieuw!

Ik naaide ook deze keer voor de linkparty. Ik koos voor een wikkelblouse voor mezelf.
Toeval wil dat ik al een tijdje op zoek was naar een blouse zoals de Wallys, dus ik heb niet lang getwijfeld.



Voor de perfecte stof trok ik naar Madeline de Stoffenmadam en vond daar een prachtige, superzachte cupro in marsala rood.
Ik kende het materiaal niet, maar was op slag verkocht.
Aan de binnenkant is de stof glanzend en lijkt ze op zijde, aan de buitenkant is het een matte, gevlamde stof die aanvoelt als daim ofzo... Beter kan ik ze niet omschrijven.



Het maken van de blouse ging super vlot, enkel bij de knoopsgaten ging het mis. 
Open nooit net-gestikte knoopsgaten met een nieuw tornmesje! ;-) Gevolg; 2 doorgescheurde knoopsgaten. Gelukkig kon ik ze min of meer herstellen en valt de schade niet zo erg op... 
Lesje geleerd dus! Hahaha...



Ik ben super blij met mijn zachte wikkelblouse.
Veel hartjes hier voor Wallys!!








Populaire posts van deze blog

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!