Een 'oud' recept... Pretty in pink!

Een hele tijd terug kocht ik bij Habiba in Leuven een prachtig tricotje. Ik wist het zeker, dit is perfect voor een Julia sweater van Compagnie M.

Ik liet het een beetje (lees: veel te lang) liggen. Want nu het winter is, is het eerder een t-shirt, omdat het een redelijk dun tricootje is.

Ik maakte al 2 andere versies. Één volledig basis en één met buidelzak én openvallend kraagje.
Deze keer deed ik alleen het openvallend kraagje, geen buidelzak.

Ik had net niet genoeg stof om het achterpand ook in de bloemenstof te doen, dus maakte ik een heerlijk speelse combi met een effen muntkleurig tricotje.

Toen ik nog bezig was, vroeg Fien al of ze hem mocht aandoen... 😉 Dus was ik zeker dat ze hem super vond!
De ochtend erop wilde ze er al meteen mee gaan pronken op school! ☺️




Gecombineerd met een stoere jeans is dit een top combi!




Ook samen met broer had ze enorm veel plezier in haar nieuwe Julia!



Ik kijk al uit naar mijn eigen versie.
Sinds gisteren is het patroon uit voor volwassenen! Ik ben nu al fan en haast me om het te kopen.

Benieuwd naar meer?
Mijn volgende projectjes liggen al geknipt, een Birdie jurk, een Grace jurk en de kerstkadootjes niet te vergeten natuurlijk!

Binnen een dikke week kan ik normaal ook eindelijk mijn kraamkadootje posten. Dat kan natuurlijk niet voor dat kleine prinsesje geboren is...

Tot binnenkort!

Magnifieka

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!