Randy gone 'girlie'!

Eind maart heeft mijn dochtertje haar allereerste optreden, van de turnkring.
Ze moet hiervoor een bruine broek en een bruin t-shirt hebben.

Als naaiende mama wil ik natuurlijk zelf voor de outfit zorgen en begon mijn zoektocht naar iets yoga pants-achtig.

In mijn collectie Ottobre's vond ik alleen maar leggings of echt joggingbroeken. En dat was niet wat ik zocht.

Op Pinterest vond ik ook niet echt mijn goesting.

La Maison Victor kwam niet echt in me op, omdat ik dacht te weten dat er nog nooit zoiets ingestaan had, als wat ik in gedachten had. 
Ik twijfelde om nogmaals de broek van de Ally jumpsuit te maken, maar dan in tricot. Ik maakte vorige zomer al eentje in katoen en daar was ze echt gek op! Na de zomer deed de broek nog tot voor kort dienst als pyjama.

Toen viel mijn oog op de stoere Randy broek. Een iets specialere baggy broek.
Mijn dochter heeft zo wel iets stoer over haar, dus dacht ik, dat komt wel in orde.

Maar hoe maak ik die broek toch nog een beetje meisjesachtiger en speels?
Voor de testversie, gebruikte ik een effen afgewassen blauw tricot en combineerde met fuschia tailleband. 
In elastische paspel had ik niet veel keuze. Ik had 2 kleuren liggen, van elk een metertje. Te kort dus om beide pijpen in dezelfde kleur te doen!
Dus..., dan maar verschillend en verrassend genoeg maakt dát de broek nu net heel speels! Me happy!
Hopelijk dochterlief morgen ook!



Na een pasbeurt blijkt de broek nog een beetje te groot en zit ze maar heel gek.




Dus leggen we ze nog even aan de kant en laten we de zoom onafgewerkt tot ze erin kan.

Dan maar een maatje kleiner de volgende keer! ☺️

Magnifieka




Follow Me on Pinterest



Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!