Kleine jongens worden groot...

Het is zo ver!
Mijn kleine jongen is een peuter geworden.
We sluiten het hoofdstuk 'baby' af...
Elke dag weer een beetje zelfstandiger, elke keer weer een woordje bij. Hier en daar al een kort zinnetje, wat is dit toch een leuke leeftijd, met al zijn scherpe kantjes. ☺️

Er hoort natuurlijk ook weer een afscheid bij. Een volgende stap in zijn kleine bestaan.
Vandaag namen we afscheid van de verzorgsters van het babygroepje op de creche.

Ik wou een kadootje voor elke juf maken.
Het moest een mooie verpakking zijn, om een leuke fotokaart in af te geven.

Ik vond op Pinterest een heel leuk appelkussentje, met een zakje.
De kleurrijke stofjes van Ikea zouden hier perfect voor zijn.


Ik maakte er 10! Ik begon met de zakjes met de paspel... Heel leuk projectje is dit!
Dan zocht ik de leukste combinaties voor- en achterkant en begon ik met het eigenlijke kussen.
Ik liet een keergat en een klein gaatje om de blaadjes en het stokje vast te maken.

Hier zijn ze allemaal...


Hieronder een voorbeeld van elke stofje.



Ik verwerkte ook in elk kussentje mijn labeltje.










Hopelijk waren ze er blij mee!


Follow Me on Pinterest


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Blogtour: Veel ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’› voor Frederique!