En plots wil ze wel een rokje...

Mijn dochter lijkt eindelijk terug tot haar zinnen te komen.
Ze draagt al 2 dagen een rokje! Zonder morren, zonder wenen...

Mama helemaal blij natuurlijk en dook meteen in de kast met onafgewerkte stukken. Ergens toen ik deze maakte, testte ik met dit stofje de plooitjes. Het is een stofje van Hamburger Liebe, Elephant Love collection, dat ik kocht bij Ki&Ko.

Ik vertrok van 2 rechthoeken en plooide een beetje à la improviste
Het rokje werd onafgewerkt aan de kant gelegd, omdat ze het toch niet ging dragen. 
Vandaag kwam daar dus verandering in.

Ik zette er een elastische tailleband aan en legde een brede zoom, zodat er nog wat ruimte is bij een groeispurt. Zo kunnen we er maximaal plezier uithalen, want ze is wel gek op het stofje.






En zijn we hopelijk vertrokken voor de zomer... ☺️

Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3