Back to That 70's Show: Meet Jacob

Mijn man is enorme fan van de Jacob van Zonen09.
Ik maakte er eerder al 2 (hier en hier) en tot zijn grote spijt, zijn ze ondertussen te klein.

Tijd voor een nieuwe dus...
In mijn stoffenvoorraad zat nog een heel mooi bompa-stofje. Kan niet goed uitleggen wat het juist is (is het wol, is het geen wol?), weet alleen dat mijn bompa wel een paar broeken had in soortgelijke stofjes. :-)

Ik maakte voor mijn zoontje van 2,5 maatje 98. Zijn confectiemaat ook.
Ik versmalde alleen de broekspijpen een beetje, met om en bij 1 cm per pijp.

De stof heeft niet veel nodig, vind ik, dus hield ik het heel simpel. Geen paspel, geen accenten, geen zakjes op de poep, alleen de geweldige opgestikte zijzakken. Meer heeft deze broek niet nodig.

De broek werd wel voorzien van een valse gulp, met gesloten tailleband, om toch een beetje de illusie van een 'echte broek' te creëeren.

Het is even wennen, maar ik vind hem wel super schattig in zijn hemdje. Recht uit de serie: That 70's Show, niet?






De broek werd ook al speelproof verklaard:





Super, toch?

Magnifieka



Follow Me on Pinterest


Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!