Zot van Susanne!

Ik deed nog een Susanneke!

Omdat ik zo zot was van mijn eerste Susanne, vond ik dat ik toch nog eentje moest maken. Maar een korte versie, zodat ik hem niet moet wegmoffelen onder mijn jas.

Ik reed naar Pauli in Leuven, met een missie en werd verliefd! 😍 
Ik vond deze prachtige stof.



Ook deze keer hield ik het simpel. Ik werkte op dezelfde manier af als mijn eerste versie. Ik koos een bijpassend biaislint.


Ik kocht, tekende (de korte versie deze keer), knipte en naaide hem in elkaar op enkele uurtjes. Heerlijk die snel klaar projecten!

Het resultaat is fantastisch! Ik vind hem ge-wel-dig! Helemaal verliefd!

Dit wordt ook een favorietje.











Magnifieka



Follow Me on Pinterest





Reacties

  1. Weeral zo'n mooie! Deze stof staat je echt nog beter dan de vorige!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind hem zelf ook net iets mooier dan de blauwe 😊

      Verwijderen
  2. Weer zo'n mooie! De stof is echt perfect voor de Susanna!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vond ik ook! Liefde op het eerste zicht!

      Verwijderen
  3. Schoontje! Heb het stofje in andere kleur ook vastgehad :-) Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje lag er inderdaad nog in verschillende kleurencombinaties. Heb echt getwijfeld, maar ben super blij met mijn keuze!

      Verwijderen
  4. Oh, ik vind deze ook prachtig! Verdorie he, ik ging niet meer naar de stoffenwinkel gaan in 't kort, maar ik MOET ook zo'n mooie stofjes hebben :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ging ook geen stofjes meer kopen, tot mijn voorraad een beetje geslinkt was. Maar ik wou absoluut nog een 2e Susanne en had niks bruikbaars liggen, dus ja... :-)

      Verwijderen
  5. Heel mooie versie !! Dat stofje lijkt wel een kleurvariant van de mijne (http://mamacreatief.com/blog/2016/3/13/susanne-cardigan-1)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad ja, precies wel. πŸ˜ƒ Ook heel mooi trouwens! Is er echt de ideale stof voor he!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha, hier is de derde in volle glorie! Prachtig stofje is dit, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Een superzachte maxi jurk in modal

Finale: Battle of the blogs II... Retro picknick!

New vintage pilot, my little man...