Een Charlie die geen Charlie werd...

Ook als het misgaat, mogen we bloggen.
Van mijn fouten kan iedereen leren, dat het zo zeker NIET gaat! 

Ik wilde een zomerse Charlie van Zonen09. Omdat het met de 2 lagen stof misschien toch veel te warm is voor de zomer, wilde ik die voering weglaten.
En ik dacht, dat doe ik gewoon effe zo!

Ik knipte alle stukken uit een prachtige lap Lillestoff met auto's, bussen, brommers,... En ging vlijtig aan de slag. Dit kon alleen maar een über cute Charlie worden. Ik was zo benieuwd!
Tot ik tot de conclusie kwam dat het op deze manier niet ging! 

Ik verkorte de voering en plakte ze met vliesofix aan mijn voorpand, nadat ik het V-tje genaaid had. En ik naaide rustig door, tot ik dus ontdekte dat ik mijn kraag nu natuurlijk niet meer tussen mijn stof en voering kon steken.

Dan maar zonder kraagje... *zucht*








Eigenlijk nog niet zo mis hé! 😉

Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!