Ik gaf een Cisse kado!

Omdat ik de Cisse zo'n geweldig patroon vind, wilde ik er eentje kado doen aan een vriendin!

Ik had nog een groot stuk gabardine over van een reuze lap, waar ik eerder al (hier en hier) een deel van verwerkte.

Ik combineerde met een lichtblauw stofje (van Veritas) met ijsjes en oranje paspel.
De bedoeling was om een retro-feel te bekomen.

En dat lukte, al zeg ik het zelf.
Ik maakte hem met knopenelastiek, om zeker te zijn dat hij past. Is moeilijk in te schatten, zonder model natuurlijk.






Nog even een aan-foto van mijn dochter die deze Cisse even showt... 


Ik kocht er nog een oranje t-shirt bij om er een outfit van te maken. Mijn vriendin was in elk geval heel blij!
Daar doen we het toch voor!

Magnifieka

Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Instant crush: Dolores and me!

Noa-love <3