Gezellig de winter in, 3 x anders...

In augustus zag ik ergens een foto passeren van een papa met zijn zoontje, met de zelfde pyjamabroek aan. In een opvallend tricootje!

Dat wilde ik ook... Dezelfde broek voor papa en Kasje.

Ik bestelde een leuk stofje bij Bolletjes Eend, 3m, daar kon ik wel iets mee.

Ik ging aan de slag en maakte voor Kas een Dalton broekje uit La Maison Victor.
Dit was niet mijn eerste Dalton, maar wel de eerste in tricot.
Omdat ik met 3m zeker meer dan genoeg had, besloot ik voor Fien ook nog een pyjamabroek te maken.
Voor haar gebruikte ik het reeds gebruikte patroontje van het broekdeel van de Ally jumpsuit uit La Maison Victor. Ik liet wel de zakken weg.



Voor mijn man gebruikte ik het patroon van de pyjamabroek uit Het Femma Naaiboek. Ik tekende een M, maar moest nog serieus versmallen.

Vorige week had mijn dochter pyjamaparty op school. Ik wilde ze graag deze pyjamabroek meegeven, maar ik had niks om erop aan te doen. Dus maakte ik nog snel een pyjamahemd.
Daarvoor gebruikte ik het patroon van de schattige pyjama uit het Femma Naaiboek.


Dit was mijn allereerste 'hemd'. Ik was eigenlijk altijd heel bang van hemden, maar het ging prima.

Ik heb mijn angst overwonnen en denk dat een aanschaf van het patroon van de Theo (van Zonen09) niet lang meer zal wegblijven...
Benieuwd wat ik daarvan bak.

Nu kan mijn gezinnetje gezellig de winter in, met elk een heerlijke pyjamabroek, 3 x anders...




Benieuwd naar meer...?

 

Tot binnenkort!

Magnifieka


 

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!