Zo geknipt 2!

Follow my blog with Bloglovin 
Toen ik hoorde dat Zo geknipt 2 in de rekken lag, kon ik niet snel genoeg naar de Standaard Boekhandel voor mijn eigen exemplaar!
Ik had de previews op Facebook gezien en wou zelf aan de slag!

Ik had al heel lang een tricot stofje liggen, waar ik niet precies van wist wat ik ermee zou maken.
Tot ik het topje 'Appelen en peren' zag, daar zou het perfect voor zijn!

Dus ging ik aan de slag. Eerst alles meten en dan het patroon tekenen. Gelukkig moet je niet al te wiskundig aangelegd zijn om het tot een goed einde te brengen. 
Met de stof was het een beetje puzzelen...
Ik had net niet genoeg stof meer om ook de boord onderaan in hetzelfde te doen. Dus knipte ik die in effen tricot.

Het is eigenlijk een heel gemakkelijk patroontje. Het topje zat in elkaar in 'no time'!

Nog snel even afwerken met 3 knoopjes (van bij Veritas) en klaar was Kees!





Ik maakte ook nog een tweede versie.
Ik zou het een beetje verlengen en haalde een dikke centimenter uit het voorpand, MAAR... Toen ik begon te knippen, was het te laat! Niks verlengd...
Dju! 



De volgende versie ga ik toch nog eens helemaal uittekenen en opnieuw beginnen, want het is wel echt een leuk shirt!

Benieuwd naar meer..?

Tot binnenkort!

Magnifieka


Follow Me on Pinterest

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!