Kasje de Viking!

Maanden geleden maakte ik voor Kas een t-shirtje met een stofje dat ik meebracht vanop het Stoffenspektakel in Aalst, in april.
Een prachtig stofje met kleine vikings op.

Ik vond een patroontje in Ottobre 3/2014. Ik werkte de halslijn en de mouwen af met rode boordstof.

Maat 86 bleek toen uiteindelijk veel te groot. Dus besloot ik het nog even aan de kant te leggen, om er dan een bijpassende broek voor te maken. Zodat het perfect zou zijn als pyjama, of gewoon voor thuis.


Het in elk geval gemakkelijk genoeg om nest te maken thuis, zoals je kan zien op de foto!


Gisteren maakte ik dan uiteindelijk het broekje! Het patroon komt eveens uit Ottobre 3/2014.
Super schattig wel... Het heeft wel wat weg van het Dalton broekje uit LMV.
Net voor het slapengaan liet hij me nog even een foto nemen.


Weeral een projectje afgewerkt! 
Het was een vruchtbare herfstvakantie...

Benieuwd naar meer?
Volg me via deze blog, mail of Bloglovin.

Tot binnenkort!

Magnifieka




Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!