LOVE mijn Jackie vestje...

De Jackie, ik was op slag verliefd. Al heeft het een aantal maanden geduurd voor ik het patroon aankocht.

Ik bestelde het online bij La Maison Victor en een paar dagen later zat het in mijn brievenbus.

Op het Stoffenspektakel van Antwerpen kocht ik donker groene sweaterstof, met als bestemming een Jackie. 
Casual maar toch netjes.

Ik werkte de mouwen en de naad af met de bruin tricot biaislint van bij Nostex (Opwijkse Stoffen).





Het draagt super leuk, zit ongelooflijk aangenaam én het is lekker warm!


In de winter is het perfect als truitje, in het voor- en najaar perfect als jasje!

Benieuwd naar mijn volgende projectjes?

Volg dan via deze blog of via Bloglovin.

Tot binnenkort.

Magnifieka







Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!