Verjaardagskleedje...

Een hele tijd terug begon ik aan een Louisa kleedje van Compagnie M, in een stofje van Petit Pan.
Zelf had ik eerder al een Birdy blouse gemaakt met hetzelfde stofje.

Omdat ik niet genoeg stof meer had, combineerde ik de voering met een restje dat ik nog liggen had.


Het kleedje is achteraf lang blijven hangen, zonder zoom.

Ik wist niet goed hoe ik het wilde afwerken. Met paspel, gewoon omzomen, met biaislint,...?

Omzomen viel als eerste af, ik wilde nog wat kleur. Biaislint vond ik dan precies weer te breed. Dus werd het paspel.
Maar omdat ik niet meer genoeg had, bleef ik het maar uitstellen.

Zo lang tot ik me er 2 weken geleden eindelijk aanzette. Met paspel!
De kleur is net iets anders maar het valt gelukkig niet zo heel hard op.


Bij Hexagoon in Leuven vond ik deze schattige kroontjes met 'princess' op. Ik vond ze super leuk om als 'signature' op haar kleedjes te gebruiken.
Ik vind het wel leuk staan...





Haar verjaardagsfeestje was dé perfecte gelegenheid om dit prachtige kleedje te showen! 
Het zit als gegoten! 





Het blijft toch echt een toppatroon, van Compagnie M! Er volgen er zeker nog...

Benieuwd naar meer?




Follow me on Pinterest

Tot binnenkort!

Magnifieka 

 

Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!