Een stoere verjaardags Tinny

Ik wilde al zo lang een Tinny maken, het kwam er alleen niet van.
Overal zag ik prachtige Tinny's verschijnen.

Vorig jaar had Petite Couture deze beauty bij op De Bonte Fabriek in Sint-Niklaas. Het is er eentje van Cotton+ Steel. Zo lang heeft het stofje dus gewoon in de kast gelegen. Na haar zwierkleedje ergens in juni, kocht ik zelfs nog een stukje bij, omdat ik uit 1m geen jurk met cirkelrok kon maken.
En toch bleef het ook toen nog liggen.

Tot het herfstvakantie was, met een verjaardagsfeestje op komst.
Een verjaardag betekent een nieuw kleedje, dus jaaaaaaa eindelijk kwam de Tinny.

Tussen het naaien van de Louisa coat en Lewis coat door, maakte ik eindelijk werk van dit prachtige stofje.
Ik koos voor kapmouwtjes, het vlinderkraagje en een cirkelrok.
Ik tekende een 4 jaar, met lengte 5 jaar. Het zit echt als gegoten!

Het patroon is top, de handleiding super duidelijk.
Ik ben fan.

Fien was zelf ook helemaal weg van haar nieuwe kleedje.










Vandaag wordt ze 5! 
Is ze niet heerlijk stoer in haar Tinny? 


Magnifieka




Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!