Monsterlijke Noa

Wow, dit is mijn 101ste blogbericht! Dat kan al tellen...
Ik maak nog steeds een inhaalmanoevre van deze zomer...

In juni mocht voor Marte van Compagnie M een nieuw patroon testen. 

Alweer een hele leuke test, met een heerlijk shortje als resultaat.

Het patroon is gemaakt voor geweven stofjes, ik maakte mijn versie in een katoentje.
Persoonlijk hou ik, voor de kinderen, meer van rekbare stofjes.
Wat zou het geven als ik de Noa maakte in een sweaterstofje, vroeg ik me dus af...

Bij Madeline de stoffenmadam in Lier vond ik dit grappig monsterlijk sweaterstofje. Ik zag er echt een leuk shortje in.

Ik combineerde met de slechte kant van de stof en een grijs sweater restje uit mijn voorraad.

Bleek uiteindelijk een schot in de roos! wauww, wat een heerlijk shortje.
Kas droeg het de hele zomer door en kreeg verschillende leuke reacties.

We love Noa!!! ๐Ÿ˜
We hadden veel plezier in Pairi Daiza, tijdens de foto's...
Niet zo simpel om een 3-jarige vast te leggen op de gevoelige plaat.











Magnifieka






Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’› voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!