Twinning is winning: Candy vs Rianne

Ik deed eerder al wel eens aan twinning met de dochter en eigenlijk vind ik dat best wel cute.

Dus bij het zien van dit stofje, bij Madeline de stoffenmadam, zag ik ineens 2 kleedjes.

Ik maakte voor mezelf een (aangepaste) Rianne en voor Fien de mini versie, de Candy.

Ik tekende de Rianne in maat 40, koos voor korte mouwen en liet de tailleband achterwege. Ik werkte de hals af met zilveren paspel, als extraatje. Heel mooi accentje, vind ik zelf.

Voor Fien tekende ik maat 110 en verlengde tot maat 122. Uiteindelijk had dat een maatje groter gemogen, tegen het einde van de zomer was het wat krapper en korter.

We hadden er in elk geval heel veel plezier mee, met ons jurkje! ๐Ÿ˜€ 
Beide jurkjes gingen echt letterlijk machine in, machine uit!













Magnifieka






Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’› voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!