Twinning is winning bis, Billie x 2

Deze zomer werd mijn kleine man 3 jaar. Elk jaar kiezen ze zelf een thema. Oma maakt dan een bijpassende taart en mama gaat op zoek naar gepaste versiering.

Het is ook de gewoonte dat de jarige een nieuwe outfit krijgt, dus deze keer was kleine man aan de beurt.

Ik kocht, bij Madeline de stoffenmadameen dun sweaterstofje voor een Billie (Zonen09) voor mijn man en had nog net genoeg over voor een mini Billie.

Ik gebruikte het patroon al een keer en ondervond toen dat het redelijk klein valt. Met als gevolg dat Kas heel snel uit de eerdere versies uitgegroeid was. Zo jammer!

Dus deze keer ging ik voor een maatje groter. Zo heeft hij er langer geniet van.

Ook papa wilde zo'n Billie. Als je goed kijkt, zie je hem ook staan op de foto... ๐Ÿ˜‰
Ook de mannenversie is een toppatroon. Hij werd veel gedragen deze zomer en nu ook nog!







Oma maakte weer een prachtige taart! 


Iedereen blij! ๐Ÿ˜ƒ




Magnifieka






Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’› voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!