2 september jurkje, twinning...


Ik heb deze zomer en enorme achterstand opgelopen op mijn blog.
Ik naaide heel wat bij elkaar, maar vond gewoon de tijd niet om ze te bloggen.

Dus here goes...

Voor 1 september maakte ik een Candy jurk voor Fien. Dit was ondertusen het derde exemplaar in haar kleerkast, omdat het gewoon zo'n goed patroon is. Fien is er helemaal zot van en droeg ze deze zomer constant!

Ik zeg nu wel 1 september, maar eigenlijk droeg ze het pas 2 september, aangezien ze op de eerste dag al direct turnen had.


Ik maakte maat 110 met lengte 122 en eigenlijk had dat, achteraf gezien, best nog wel een maatje groter gemogen.



Ik kocht dit stofje bij Madeline de Stoffenmadam.  
De mama van Fien haar vriendinnetje kocht diezelfde avond hetzelfde stofje in een andere kleur. 
Wij zagen ze natuurlijk direct in hetzelfde kleedje.
Heel verwarrend voor de Juf!  😀



Magnifieka






Populaire posts van deze blog

Nieuw patroon van Fibre Mood: Wallys

Blogtour: Veel 💛💛💛 voor Frederique!

Instant crush: Dolores and me!